پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حقوق های نجومی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی با تاکید بر پرکردن خلاهای قانونی در کشور گفت: حقوق های نجومی نشان از خلا امر به معروف در کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اشاره ماجرای  حقوق های نجومی برخی از مسئولین گفت: معمولا منشاء تمردها و عصیان ها نبود تقوای الهی است.

مدیر حوزه علمیه استان فارس با بیان اینکه دلیل به وجود آمدن این مشکلات نبود تقوای الهی در بین برخی از مسئولین است، تصریح کرد: تخصص و مهارت لازمه به عهده گرفتن مسئولیت های بزرگ و مهم است لیکن کافی نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه تقوای الهی، توجه به مبانی و ارزش های دینی موارد بسیار مهمی برای برعهده گرفتن مسئولیت است، خاطرنشان کرد: باید افرادی در کشور مسئول باشند که دارای اعتقادت قوی و محکمی هستند.

حجت الاسلام والاسلام عابدی با اظهار تأسف در خصوص اتفاقاتی که تحت عنوان حقوق های نجومی در جمهوری اسلامی ایران افتاد گفت: در حال حاضر برای اینکه چنین بحران هایی در سال اقتصاد مقاومتی به وجود نیاید باید خلأهایی که باعث شده این دستمزدهای کلان به وجود بیاورد برطرف شوند.

وی عنوان کرد: متاسفانه ضعف نظارتی در این مسائل باعث می شود گاهی شاهد چنین چهره های نامناسبی در کشور باشیم که این می طلبد هر کسی در جایگاه مسئولیتی خودش تقوای الهی را رعایت کند.

مدیر حوزه علمیه استان فارس افزود: خداوند از ذره ای حق پایمال شده در قیامت نمی گذرد و همه در قبال تمامی نعمت ها و اعمال بازخواست می شویم؛ امیدواریم این پول ها به جیب بیت المال بازگردد.

وی گفت: مردم وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را دارند، باید همیشه مراقب باشند و در جاهایی که لازم است تذکر بدهند تا ان شاءالله عیب هایی که در قشر اندک نیز وجود دارد برطرف بشود.

انتهای پیام/..

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha