دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مجید تلخابی عضو خبرگان رهبری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین تلخابی، فرصت خدمت به نظان اسلامی را بسیار ارزشمند خواند و گفت: برخورد قاطع با دریافت کنندگان حقوق های غیر متعارف مطالبه عمومی جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین مجید تلخابی درگفتگو با خبرگزاری «حوزه» به موضوع حقوق های غیر متعارف اشاره کرد و گفت: واقیعت این است که پدیده حقوق های نامتعارف و نجومی افکار عمومی را جریحه دار و مکدر کرده است .

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند بخش اصلی خدمتگزاران نظام اسلامی، مدیرانی پاک دست و شایسته هستند، اما همین تعداد اندک مدیرانی که با سوء استفاده از فرصتی که نظام  در اختیار آنان قرار داده، برای خود امتیازات ویژه در نظر گرفته اند، زیاد است.

وی با تاکید بر این که برخورد قانونی با متخلفان بسیار مهم است، ابراز داشت: اکنون موضوع برخورد قاطع با دریافت کنندگان حقوق های غیر متعارف تبدیل به مطالبه عمومی جامعه تبدیل شده است.

این محقق حوزوی با اشاره به درخواست رهبر معظم انقلاب جهت اقدام قاطعانه با پدیده زشت حقوق های نامتعارف، تصریح کرد: مقام معظم رهبری تبعات عدم برخورد با این مساله را کاهش اعتماد مردم به نظام دانسته و آن را فاجعه خواندند ولذا محکومیت این افراد و انفصال از خدمات دولتی و برگشت بیت المال در حداقل زمان می تواند التیام بخش افکار عمومی جامعه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha