جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ یزبک

حوزه/ شیخ یزبک گفت: سر بریدن اسرا توسط داعش در روز عید قربان، در واقع بریدن سر از اسلام و تخریب چهره اسلام به دست گروهی بود که استکبار جهانی آنها را به کار گرفته تا با مسلمانان و اسلام مبارزه کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله در خطبه های نماز جمعه در زیارتگاه حضرت خوله دختر امام حسین(ع) در شهر بعلبک لبنان گفت: سر بریدن اسرا توسط داعش در روز عید قربان، در واقع بریدن سر از اسلام و تخریب چهره اسلام به دست گروهی بود که استکبار جهانی آنها را به کار گرفته تا با مسلمانان و اسلام مبارزه کند و امر عجیب تر این است که جامعه جهانی هم در برابر این همه جنایت سکوت کرده اند و باید پرسید امروز مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی و کشورهای عربی و اسلامی کجا هستند؟ آیا لازم نبود در برابر ریخته شدن این خون ها لا اقل این اقدام را محکوم کنند؟

وی افزود: آنچه در جهان اسلام جریان دارد مایه تاسف است؛ چراکه عدم پذیرش مسئولیت باعث شده تروریست ها فرصت ایجاد نا امنی و آزار و کشتار مردم را پیدا کنند.

این مقام ارشد حزب الله در مورد آتش بس سوریه نیز گفت: امیدواریم این آتش بس زمینه لازم برای تفاهم سیاسی میان گروه های سوری را فراهم کند تا از این همه کشتار  ویرانی نجات یابند و تروریسم داعشی در این کشور خاتمه یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha