جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسن معین دقیق  نماینده دبیرکل حزب الله در قم؛

حوزه/ نماینده ویژه دبیرکل حزب الله لبنان در قم گفت: هر اثرگذاری در میان امت اسلامی تنها با خشیت الهی محقق می شود که علما را می توان مصداق بارز این اثر گذاری دانست؛ همانطور که شیخ عیسی قاسم توانست با خشیت الهی فاتح قلب میلیون ها نفر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین حسن معین دقیق شامگاه سه شنبه در تجمع اعتراضی طلاب بحرینی حوزه علمیه در مدرسه علمیه امام رضا (علیه السلام) قم اظهار داشت: امروز ملت های مسلمان باید قدر نعمت شیخ عیسی قاسم را بدانند؛ چراکه ایشان تنها متعلق به بحرین نیست؛ بلکه برای تمام امت اسلام است.

وی با اشاره به رمز موفقیت علمای اسلامی در طول تاریخ، افزود: هر اثرگذاری در میان امت اسلامی، تنها با خشیت الهی محقق می شود که علما را می توان مصداق بارز این اثرگذاری دانست که به کمک خشیت الهی توانسته اند در تاریخ جریان ساز باشند.

وی با بیان اینکه با این معادله، مذهب اهل بیت (علیه السلام) در تاریخ رشد و تعالی نموده است، گفت: شیخ عیسی قاسم، نمونه بارزی از این عالمان دینی است که پیروزی یا شهادت را هدف خود قرار داد و این روحیه شهادت طلبی را برای مردم خود نیز به ارمغان آورد.

نماینده ویژه دبیرکل حزب الله لبنان در قم ادامه داد: این رهبر دینی، تنها با خشیت الهی توانست که میان مردم خود نفوذ کلام پیدا کند تا پیروان هر مذهبی در بحرین تنها او را رهبر خود پندارند.

حجت الاسلام و المسلمین معین دقیق بیان داشت: در تاریخ نیز به عیان مشاهده می کنیم که هر عالمی تنها به خداوند تکیه کند، می تواند مردم جامعه خویش را هدایت نماید که شاهد نمونه های متعددی در جهان اسلام هستیم.

وی با بیان این که تکفیری هایی که به خود اجازه قطع سر انسان ها می دهند، از خشیت الهی به دور هستند، عنوان کرد: امید داریم که خداوند شیخ عیسی قاسم را برای مردم بحرین نگاه داشته و سرانجام انقلاب بحرین را به پیروزی برساند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha