پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب بحرینی حوزه علمیه قم

حوزه/ این روحانی بحرینی گفت: امروز رژیم آل خلیفه در برابر صبر ملت مظلوم بحرین عاجزتر از گذشته ظاهر شده و جهان اسلام پشت سر شیخ عیسی قاسم ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله الدقاق شامگاه سه شنبه در تجمع طلاب بحرینی حوزه علمیه قم اظهار داشت: امروز این اسوه مقاومت مردم بحرین متعلق به همه کشورهای اسلامی است و آل خلفیه بداند آیت الله شیخ عیسی قاسم تنها نیست.

نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران ادامه داد: امروز رژیم آل خلیفه در برابر صبر ملت مظلوم بحرین عاجزتر از گذشته ظاهر شده و بنابر روایات، صبر و استقامت رمز موفقیت حزب الله است.

حجت الاسلام الدقاق زمان شناسی شیخ عیسی قاسم را مورد توجه قرار داد و افزود: وی با درک صحیح از شرایط کنونی بحرین بر اعتراضات مردمی و علنی تأکید کرده و مردم را در این راه به خروش درآورد.

وی خاطرنشان کرد: ساده زیستی در خانه، پوشش و زندگی شیخ، زبانزد اطرافیان است و این ویژگی وی، الگویی برای مردم بحرین قرار گرفته است.

نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران اخلاص و زهد این عالم بحرینی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: بخشش و دستگیری به فقرا نیز سنتی است که وی از مولای خود امام حسن مجتبی(ع) آموخته اند که آن را در عمل برای اطرافیان خود نهادینه کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین دقاق با تشکر از ملت بصیر ایران به ویژه مراجع معظم تقلید، علما و طلاب قم، گفت: ملت ایران نشان دادند که حرف واحدی، علیه دشمنان اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و آیت الله شیخ عیسی قاسم شکل گرفته است.

وی اظهار داشت: آیت الله عیسی قاسم، نماینده ای از حوزه علمیه اهل بیت(ع) و شاگرد این مکتب است و به همین خاطر، حوزه های علمیه قم، نجف و سراسر کشور به او کمک می کنند.

نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم در ایران گفت: امروز فرزندی از فرزندان حوزه علمیه، پرچم مقاومت و استکبار ستیزی را در بحرین به دست گرفته و همه امت اسلام، حامی و پشتیبان آیت الله عیسی قاسم است.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha