جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین کبیریان

حوزه/ سومین اجلاسیه مسئولین مدارس علمیه استان تهران با حضور مسئولین و رؤسای هیئت امنای محترم مدارس، مدیر حوزه علمیه تهران، معاونین، و اعضای محترم شورای عالی حوزه علمیه استان تهران امروز در شهر شهریار و در محل اردوگاه شهید محمد منتظری برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین کبیریان، معاون آموزش حوزه علمیه تهران در حاشیه این اجلاسیه در  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در تهران، با بیان اینکه این اجلاس به صورت فصلی برگزار می‌شود به اجلاسیه های قبلی مسئولین مدارس استان تهران اشاره کرد، و افزود: اجلاسیه اول در مشهد مقدس با هدف آشنایی با نظرات و دیدگاه‌های مسئولین و مدیر حوزه علمیه تهران، و مشورت و هماهنگی بیشتر بین اعضاء محترم برای ادامه جلسات مسئولین مدارس بود.

حجت‌الاسلام کبیریان با بیان اینکه اجلاسیه دوم مسئولین مدارس در شمال کشور برگزار شد، اظهار داشت: در هر اجلاسیه موضوع، اهداف و سرفصل‌های جلسه بعدی مشخص می‌شود. و هم اکنون اجلاسیه سوم، در شهر شهریار در محل اردوگاه شهید محمد منتظری با موضوع «ویژگی‌های مدرسه الگو» در حال برگزار ی است.

وی ادامه داد: در این اجلاسیه بررسی و تبیین مدرسه نمونه و الگو از همه ابعاد آن مورد توجه قرار خواهد گرفت. و مدارس از نظر کادر اداری مدرسه و ویژگی‌های آن‌ها، معیارهای انتخاب مسئولین، مدیران و اساتید مدرسه، ویژگی‌ها و معیارهای خدمه، آشپز و نگهبان مدرسه، و همچنین بررسی وضعیت تهذیبی، آموزشی، پژوهشی، رفاهی و بهداشتی مطلوب یک مدرسه الگو، و هر چیزی که در رشد و ارتقاء علمی، تربیتی و معنوی طلاب مؤثر می‌باشد، مورد بحث و تبادل نظر می گیرد.

معاون آموزش حوزه علمیه تهران گفت: بعد از جمع‌بندی نظرات مسئولین و مدیران ، بصورت یک مصوبه مورد تصویب قرار خواهد گرفت و برای اجرایی شدن به مدارس ابلاغ خواهد شد. و آن دسته از مدارسی که مشکلی در زمینه اجرای مصوبه نداشته باشند بعد از ابلاغ آن طبق برنامه‌ریزی و زمانبدی صورت گرفته، با نظارت مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران، نسبت به اجرایی کردن آن اقدام خواهند کرد. 42/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha