یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

حوزه / امام جمعه بروجرد گفت: متولیان تعلیم و تربیت سنگربانان تهذیب و آموزش در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان؛حجت الاسلام حسن ترابی، امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس در مدرسه شهید بهشتی این شهرستان با بیان اینکه معلمان و متولیان آموزشی باید تربیت دینی و اخلاق اسلامی را در سرلوحه فعالیت خدمتی خود قرار دهند، افزود: معلمان و مربیان آموزشی باید با اخلاص و فداکاری در جهت تربیت نسلی مومن، انقلابی و مخلص برای اسلام و انقلاب همت خود را بکار گیرند.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء فرهنگ تعلیم و تربیت موجب ترقی و پیشرفت جامعه خواهد شد تصریح کرد:لازمه این ترقی و پیشرفت تهذیب نفس و خودسازی تربیتی است و مربیان باید این مهم را رسالت ویژه خود تلقی کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه دانش آموزان امانتی گرانبها در دست معلمان و مربیان هستند، خاطر نشان کرد: برای تربیت نسلی مومن و نواندیش باید تلاش کنیم تا راهکارهای رشد و سعادت دینی را در بین دانش آموزان نهادینه کنیم.

وی در پایان با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با فصل تعلیم و تربیت گفت: معلمان تلاش کنند فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل نوجوان و جوان جامعه ترویج دهند و روز به روز در جهت انتقال ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس در بین نسل جوان کوشا باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha