دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

حوزه / امام جمعه بروجرد گفت:قدرت روز افزون و اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی سایه جنگ را از کشور دور می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان؛حجت الاسلام  المسلمین حسن ترابی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان بروجرد با بیان اینکه دوران دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند از عبرتها و درسهای بزرگ برای ترویج فرهنگ پایداری و شهادت در جامعه است افزود:همه باید تلاش کنیم این عبرتها و درس ها را در بطن جامعه بخصوص نسل حوان ترویج و نهادینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس یادآور حماسه آفرینی و رشادتهای رزمندگان و جوانان غیور ایران اسلامی است تصریح کرد:حضور ارزشمند جوانان این مرزوبوم در دفاع از کیان انقلاب اسلامی موجب شده که دشمنان حتی فکر تعرض به این آب و خاک را به ذهن خود راه ندهند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه دوران دفاع مقدس گنجینه ارزشمند راهنمایی بصیرت و دشمن شناسی است تصریح کرد:در برابر توطئه‌ها و نقشه های دشمن باید همواره هوشیار باشیم و روز به روز بر بصیرت خود اضافه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی خاطر نشان کرد:امسال در حالی حماسه آفرینی دوران دفاع مقدس را گرامی می داریم که عوامل گروههای تروریستی استکبار جهانی در منطقه به جنایات فجیعی دست می زنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب با براه انداختن گروههای تروریستی سعی در ایجاد ناامنی و نفوذ در کشور را دارند بیان داشت:امروز آمریکا و اسرائيل دور تا دور ایران اسلامی پادگان نظامی ایجاد کرده اند و قصد ناامنی در این منطقه را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود:همه این حرفها در حالی است که وزیر سابق امور خارجه آمریکا چندی پیش اعلام کرد که رژیم صهیونیستی ۲۰۰ کلاهک هسته ای خود را به سمت ایران هدف قرار داده است.

وی در پایان با بیان اینکه قدرت روز افزون نظامی و بنیه دفاعی سایه جنگ را از کشور دور می کند تصریح کرد:دشمن همواره گزینه نظامی را برای رسیدن به اهداف خود در ایران انتخاب کرده اما اقتدار و آمادگی دفاعی ایران اسلامی همواره موجب هراس و نگرانی دشمن شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha