پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار سفیر مصر با سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: اتحاد و یکسان سازی مواضع کشورهای عربی تنها راه ثبات در منطقه است؛ چراکه تروریست ها به هیچ کس رحم نمی کنند و همه در معرض تهدید دشمنی هستند که هیچ ارزشی برای ارزش های انسانی و اخلاقی قائل نیست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، احمد درویش سفیر مصر در عراق روز گذشته با حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق دیدار کرد و طرفین درباره روابط دوجانبه مصر و عراق بحث و گفتگو کردند و سید عمار حکیم در این دیدار تنها راه دست یابی به ثبات در منطقه را اتحاد موضع کشورهای منطقه دانست.

رئیس ائتلاف ملی عراق همچنین با تاکید بر اهمیت گسترش روابط دو جانبه میان عراق و مصر و تمایل عراق به افزایش وحدت و همبستگی میان دو کشور گفت: مصر نقشی محوری در نقشه جهان عرب دارد.

وی در ادامه سخنان خود بر اهمیت اتحاد کشورهای عربی در مقابله با تروریست های داعش تاکید کرد و گفت: اتحاد و یکسان سازی مواضع کشورهای عربی تنها راه ثبات در منطقه است؛ چراکه تروریست ها به هیچ کس رحم نمی کنند و هیچ کدام از کشورهای عربی را استثنا نمی کنند و همه در معرض تهدید دشمنی هستند که هیچ ارزشی برای ارزش های انسانی و اخلاقی قائل نیست.

سید عمار حکیم در پایان سخنان خود گفت: پیروزی عراق در برابر داعش حتمی است و همه در روزهای آینده شاهد نابودی تروریست ها خواهیم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha