دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: به همه اعلام می کنم نینوا یک استان عراقی بوده و همواره متعلق به عراق خواهد ماند و تمام مردم این استان در آزادسازی نینوا دست به دست هم خواهند داد تا آن را به آغوش وطن بازگردانند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق، در مراسم عزاداری عاشورایی در دفتر خود در بغداد گفت: کسانی که بصیرت دارند می توانند جریان انحرافی را متوقف کنند و جلوی تخریب شخصیت های خدمتگزار را بگیرند.

وی افزود: افراد با بصیرت می توانند افراد فریب خورده را راهنمایی کنند و نجات بدهند؛ چراکه برخی از افراد گمراه این روزها تلاش می کنند از طریق شبکه های اجتماعی و از طریق جعل اسناد، شخصیت های مردمی نظام را تخریب کنند.

وی افزود: گرچه امروز آنها یک شخصیت معیّن را تخریب می کنند، اما به زودی دامنه این تخریب ها به روزنامه ها و شبکه ها ماهواره ای کشیده خواهد شد، اما در مقابل باید دانست که عده کمی از افراد با بصیرت می توانند حقیقت را برای مردم روشن کنند و با دلیل و برهان واقعیت را برای مردم توضیح دهند.

رئیس ائتلاف ملی عراق در بخش دیگر از سخنان خود گفت: برخی سیاست یک بام و دو هوا دارند و می بینیم هنگامی که یمن و بحرین مورد تجاوز قرار می گیرند صدایی از آنها بلند نمی شود، اما هنگامی که اتفاقی در سوریه می افتد زبان باز می کنند، اما باید از اینها پرسید پس حقوق بشر و عدم تبعیض میان انسان ها چه می شود؟

سید عمار حکیم از سوی دیگر تاکید کرد: همه نیروهای عراق در یک جبهه، نینوا را از دست داعش آزاد می کنند.

وی افزود: به همه اعلام می کنم که نینوا یک استان عراقی بوده و همواره متعلق به عراق خواهد ماند و تمام مردم شیعه، سنی، عرب، کرد، ترکمن، مسلمان، مسیحی، ایزدی، صابئی و شبک این استان همه در یک جبهه و به صورت یکپارچه در آزادسازی نینوا دست به دست هم خواهند داد تا نینوا را آزاد کنند و آن را به آغوش وطن بازگردانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha