یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
آیت الله نمازی

حوزه / نماینده ولی فقیه حوزه در کاشان گفت: آرامش فعلی حاکم برکشورمان موجب یاس و ناامیدی دشنمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوره» از کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی به مناسبت هفته نیروی انتظامی دردیداربا فرمانده و روسال کلانتری های شهرستان کاشان جایگاه نیروی انتظامی را ازلحاظ ساختاری ودانش امنیتی  خارج ازتصوردانست و  گفت : هرچند امکانات خوبی دراختیارنیروی انتظامی است ولی  تا رسیدن به نتبجه مطلوب هنوز فاصله دارد

 عضوخبرگان رهبری به کشته شدگان حوادث فوتی درجاده های کشورمان اشاره کرد وگفت : هرچندحوادثی فوتی جاده های کشوراز20 هزارنفردرحال حاضربه 12 هزارنفرکاهش یافته است ولی بازاین میزان خیلی بالا است.  

 امام جمعه کاشان  آمارخاموش کشته شدگان حوادث جاده ای کشوررا نگران کننده دانست وگفت :درحالی که امارشهدا در عملیاتهای دفاع مقدس به دویست الی یک هزارنفرمی رسید ولی الان کشته های خاموش براثرتصادف جاده ای بسیار نگران کننده است.

وی در ادامه آرامش فعلی حاکم برکشورمان که موجب یاس و ناامیدی دشنمان  است را مدیون زحمات وتلاشهای نیروهای نظامی وانتظامی کشورمان  دانست و افزود:تلاش های خستگی ناپذیرنیروهای انتظامی  موجب جلوگیری ازهرگونه نفوذدشمن به داخل کشورمان شده است . 

 آیت الله نمازی قاچاق کالا به داخل کشورمان را موجب مختل شدن سیستم اقتصادی دانست وگفت : ورود میلیاردها اقلام  وکالای قاچاق به داخل کشور ضربه سنگینی را برکشورمان وارد کرده است.                                         

درابتدای این دیدارسرهنگ کاراگاه مهدی پورغلامحسین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ویژه کاشان با ارایه گزارشی ازفعالیتهای شش ماه گذشته ازکشف 128 درصدی کشف موادمخدر طی شش ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته دراین شهرستان خبرداد .

لباس خدمت به مردم بسیار مقدس است

آیت الله نمازی، هم چنین امروز در دیدار با مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره و پرسنل سازمان آتش نشانی کاشان، شغل آتش نشانی را از مشاغل سخت و دانست و گفت: با توجه به شرایط سختی که آتش نشانان به صورت شبانه روزی متحمل می شوند، شخصا احترام خاصی برایشان قایل هستم.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با اشاره به دستور نمرود برای انداختن حضرت ابراهیم(ع) در آتش، گفت: وقتی نمرود دستور داد ابراهیم(ع) را با منجنیق در کوهی از آتش انداختند، در آن لحظه حساس به فرمان الهی آتش خاموش شد.

 عضوخبرگان رهبری، شغل آتش نشان را یک عبادت و موجب رضایت خداوند و تایید عموم مردم دانست و خطاب به حاضرین گفت: لباس خدمتی که خداوند بر اندامتان پوشانده تا در موقع اضطراری و آتش سوزی افراد گرفتار و ناامید را از آتش نجات دهید، بسیار مقدس و گرانبهاست.

 درابتدای این دیدار سیدمهدی مجدالاشرافی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با تشریح عملکرد یک ساله این سازمان، از انجام دویست مورد عملیات امداد و نجات و اطفای حریق و نجات پانصد نفر طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت 53 هزاردانش آموز و 900 پرسنل ادارات شهرستان کاشان آموزش های لازم را فرا گرفته اند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha