یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام اسد الله مهر آرا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه صالحیه قزوین، اقامه نماز اول وقت را از اهداف اصلی سالار شهیدان دانست و اظهارکرد: امام حسین (ع) مهم ترین کاری که در کربلا انجام داد برپایی و اقامه نماز بود و در ظهر عاشورا در زیر تیر باران دشمن نماز خواند. با این حرکت، امام(ع) به شیعیان و پیروان خود این پیام را داد که نماز را در هرشرایطی برپا دارید.

حجت الاسلام اسد الله مهر آرا در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، در قزوین ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایشان  گفت: ماه محرم ماه حزن و اندوه برای همه شیعیان است، اما آنچه اهمیت این ماه را دوچندان می‌کند، لزوم توجه به پیام امام حسین (ع) و یارانشان در روز عاشورا است.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه قزوین به پیام امام حسین (ع) برای همه آزادی خواهان جهان اشاره کرد و بیان داشت:  پیام امام حسین(ع)  که همان آزادگی و مقابله در برابر ظلم وستم  است باید درزندگی عادی مردم جریان پیدا کند.

حجت الاسلام مهر آرا خاطرنشان کرد: باید تلاش نماییم  تا این واقعه را با همه ابعاد آن زنده نگه داریم و اثربخشی آن را در میان اقشار مختلف جامعه عمیق‌تر از گذشته کنیم.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه قزوین، اقامه نماز اول وقت را از اهداف اصلی سالار شهیدان دانست و اظهارکرد:  امام حسین (ع) مهم ترین کاری که در کربلا انجام داد برپایی و اقامه نماز بود و در ظهر عاشورا در زیر تیر باران دشمن نماز خواند. با این حرکت، امام(ع) به شیعیان و پیروان خود این پیام را داد که نماز را در هرشرایطی برپا دارید.

وی به نقش حضرت علی اکبر (ع) وعلی اصغر(ع) اشاره و بیان داشت:  حضرت علی اکبر (ع) و حضرت علی اصغر(ع) و کودکان وجوانانی که  در کربلا به شهادت رسیدند، نمادی از معرفت و الگوی کاملی از خوبی ها هستند که از این خوبی ها باید  سرمشق بگیریم.

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha