دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
 نهضت حسینی

حوزه / همزمان با دهه سوم محرم در ویژه برنامه های «پرسمان دینی» این هفته حرم مطهر رضوی، ویژگی هاي درس های نهضت حسینی براي یاران مهدوي تشریح می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: در هفته جاری که مصادف با دهه سوم محرم است، 3 برنامه پرسمان دینی ویژه زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تدارک دیده شده است.

مهدی لسانی  ادامه داد: «درسهایی از نهضت حسینی براي یاران مهدوي»، «آداب زیارت» و «مکارم اخلاق» موضوعات این هفته برنامه پرسمان دینی است.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی اظهار کرد: این جلسات با حضور حجج اسلام و المسلمين کشاورز، جلائیان و منصوری برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری این جلسات را دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء اعلام و اظهار کرد: سلسله جلسات پرسمان دینی ویژه زائران و گروه های زیارتی در رواق دارالهدایه تدارک دیده شده است.

لسانی اظهار كرد: ويژه برنامه پرسمان ديني حرم مطهر رضوي از جمله برنامه هاي موفق اداره پاسخگويي به سوالات ديني حرم مطهر رضوي است كه با توجه به موضوعات مهم اعتقادي و جامعه برگزار مي شود.

وی با اشاره به اینکه پرسش‌گری از جمله مسائل حیاتی و مهمی است که رشد و تعالی هر فکر و اندیشه‌ای وابسته به آن است، گفت: یکی از اصولی‌ترین اهداف این اداره ایجاد بستر و فضای مناسب برای پرسش و پاسخ است؛ از این‌رو سلسله نشست‌های «پرسمان دینی» در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha