شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ستاد استقابل از زائران کربلا

حوزه / نماینده امور طلاب حوزه های علمیه کشور با حضور در مرز مهران بر ضرورت تشکیل ستاد استقبال از زائران کربلا با محوریت حوزه ایلام تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام حسن آقاجانی خطیر،نماینده مرکز امور طلاب حوزه های علمیه که برای پیگیری و بازدید از برنامه های اربعین در ایلام حضور یافت. بعد از بازدید از برنامه های حوزه استان و مدرسه علمیه ولی عصر (عج) مهران، در خصوص کار فرهنگی و خدمت رسانی به خیل عظیم زوار طلبه ، روحانی و خانواده ایشان اظهارداشت: خوشبختانه حوزه علمیه استان ایلام  در بحث خدمت رسانی و کار فرهنگی  برای زوار بسیار تلاش نموده و این امر وظیفه مسولین زیربط برای توجه بیشتر به بحث خدمت رسانی به زوار در ایلام را دوچندان می کند.

وی افزود: واقعاً می طلبد که مسئولین حوزه های علمیه برای هرچه پررنگ تر شدن فعالیت حوزویان در صف خدمت رسانی به  زوار ،ستادی با دبیری ایلام تشکیل داده و یک ردیف و بودجه مستقلی برای این امر اختصاص دهند تا بتوانیم با اهتمام بیشتری با هجمه های دشمن در بین زوار مقابله نماییم.

حجت الاسلام آقاجانی، با هشدار نسبت به  حضور دشمنان در بحث یار گیری از میان زوار گفت: امروز دشمنان در تلاش اند تا این فرصت را غنیمت شمرده وبا حضور خود اعتقاد و نگاه جوانان را نسبت به اتحاد مسلمانان و مباحث مهم تغییر داده و زمینه انحراف آنان را از مسیر ولایت و رهبری ایجاد نمایند؛ لذا در چنین شرایطی نهادی سزاوارتر از حوزه های علمیه برای مقابله با این یزیدیان زمان  نبوده  و می طلبدبرای حضور قوی و منسجم ،حوزه های علمیه سراسر کشور، حوزه علمیه ایلام را  همراهی نموده و نگذارند دشمنان در راستای اهداف پلید خود به راحتی میدان را در دست بگیرند.

وی ضمن اعلام خرسندی از حضور چشمگیر و زحمات فراوان مجموعه حوزه علیمه استان ایلام در بحث خدمت رسانی به زوار در  مناسبت های مختلف از جمله محرم ،صفر، ایام عید نوروز ، نیمه شعبان، و مناسبت ها و ایام خاص طول سال علی الخصوص اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: این کار باید در دستور جدی جلسات و ستاد مخصوص مسئولین قرار بگیرد تا برای سال های آینده ما بتوانیم حوزه علمیه ایلام را در این خصوص با قوت بیشتری همراهی نماییم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha