جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام، توجه به بحث اخلاق را مورد تاکید قرار داد و گفت: اخلاق پایه و اساس حوزه است و باید این مسئله مورد توجه جدی مدارس قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، مدیر و معاونین حوزه علمیه استان ایلام، با حضور در مدارس علمیه ولی عصر(عج) شهرستان مهران و الهادی(عج) شهرستان سرابله، از نزدیک در جریان برنامه ها، فعالیت ها و مشکلات این مدارس قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام، با قدردانی از تلاش های مدیران، اساتید و کادر اداری مدارس علمیه شهرستان های مهران و سرابله، توجه به بحث اخلاق را مورد تاکید قرار داد و گفت: اخلاق پایه و اساس حوزه است و باید این مسئله مورد توجه جدی مدارس قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه ایلام خاطرنشان کرد: نقاط قوت و ضعف مدارس علمیه این شهرستان ها توسط معاونین حوزه استان بررسی و به مدیران ابلاغ خواهد شد  تا ان شاءالله در بازدیدهای بعدی نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف به حداقل رسیده باشد.

در این بازدید همچنین، اساتید و طلاب نظرات، سئوالات و مشکلات خود را مطرح کردند و معاونین حوزه استان نیز علاوه بر پاسخ به سئوالات، به تبیین برنامه های معاونت مربوطه پرداختنند

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha