پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حمید ارشاد

حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی، از اعزام اساتید اخلاق به مدارس استان و اجرای طرح "کوثر" ویژه همسران و دختران روحانیون سلماس و میاندوآب، در آذر ماه امسال خبر داد.

 حجت الاسلام حمید ارشاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، اظهار داشت: اعزام اساتید اخلاق اعزامی از قم و بومی آذربایجان غربی به 13 مدرسه استان از 18 آبان آغاز شده است.

 معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی ادامه داد: در این برنامه، دروس اخلاق، آداب اجتماعی و اسلامی، مشاوره، جلسه با خانواده روحانیان و اساتید انجام می شود.

 وی با اشاره به اهداف اعزام اساتید اخلاق به مدارس، بیان داشت: بی شک هدف از این برنامه ارتقاء سطح اخلاقی و معنوی طلاب، پاسخ به سئوالات اخلاقی طلاب و نیز بالا بردن سطح آداب اجتماعی آنان می باشد.

 معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی، همچنین از اجرای طرح "کوثر" ویژه همسران و دختران روحانیون سلماس و میاندوآب در آذر ماه امسال خبر داد و افزود: در این طرح، آیین زندگی و همسرداری، قرآن و احکام و نیز مباحث دینی و اخلاقی، آموزش داده می‌شود.

 وی با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی، ابراز داشت: امسال 300 طلبه از استان آذربایجان غربی برای زیارت حضرت سیدالشهدا(ع)، در مراسم میلیونی پیاده روی اربعین شرکت می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha