شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمدرضا مبلغی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مبلغی گفت: بی شک گسترش و تجهیز مراکز علوم حوزه می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی جامعه و جذب بیشتر علاقمندان به فراگیری علوم حوزوی در شهرستانها موثر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی، امروز در اجلاس مدیران مدارس علمیه استان لرستان، در مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) کوهدشت، گفت: این مدرسه با قدمتی قریب به ۵۰ سال همواره نقش بی بدلیلی در تربیت مبلغان دینی در کشور و استان داشته است.

مدیر سابق حوزه علمیه لرستان با اشاره به این که مدرسه باقرالعلوم(ع) کوهدشت از مدارس مورد استقبال علاقمندان به فراگیری علوم حوزوی در غرب کشور محسوب می شود، تصریح کرد: این مدرسه پس از انقلاب با ساخت ساختمانی مستقل و با امکانات آموزشی مناسب توانسته همواره در تربیت مبلغان و عالمان مهذب و توانمند قدم بردارد و تحقق این مهم را همواره مدیون عالمان و بزرگان حوزه این دیار هستیم.

عضو شورای حوزه علمیه استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه مدرسه باقرالعلوم(ع) در طول سالیان متمادی همواره به عنوان مامنی در ایجاد روشنگری و بصیرت دینی در استان و شهرستان مطرح بوده، یادآور شد: بی شک گسترش و تجهیز مراکز علوم حوزه می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی جامعه و جذب بیشتر علاقمندان به فراگیری علوم حوزوی در شهرستانها موثر باشد.

حوزه مرکز تربیت نیروهی انقلابی است

نورمحمد فردی بیرانوند، فرماندار کوهدشت نیز در این اجلاس با اشاره به اینکه وجود مدارس علمیه بف عنوان عاملی مهم در ترویج آموزه های دینی و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه به شمار می آید، گفت: مدارس علمیه با تربیت طلاب جوان در جهت تربیت نیروی انسانی مهذب و انقلابی برای جمهوری اسلامی ایران قدم بر می دارند.

فرماندار کوهدشت ادامه داد: تلاش می شود با همت مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در جهت رفع مشکلات مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) کوهدشت اقدام شود.

برپایه این گزارش، در پایان این جلسه احکام معاونت های حوزه استان لرستان و همچنین احکام مدیران مدارس علمیه شهرستان ها اعطا شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha