سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نماز باران در نوار غزه

حوزه/گروهی از مسلمانان نوار غزه روز گذشته، با برگزاری مراسم نماز باران از درگاه خداوند متعال طلب باران کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مسلمانان نوار غزه روز گذشته، با برگزاری مراسم نماز باران از درگاه خداوند متعال طلب باران کردند.

این مراسم توسط وزارت اوقاف و امور دینی نوار غزه و با حضور دکتر حسن الصیفی نماینده وزارت اوقاف و شیخ سالم سلامة رئیس انجمن علمای فلسطین و شماری از کارکنان اوقاف و مردم مسلمان برگزار شد.

شیخ سلامه پس از نماز گفت: این نماز برای درخواست از خداوند متعال است و ما اکنون دستان خود را به سمت او دراز می کنیم و بالا می آوریم، تا از او باران بخواهیم و این که ما را از درگاه و رحمت و آمورزش خود ناامید نسازد.

وی افزود: استغفار و کفاره دادن و طلب آمرزش از گناهان از جمله عواملی هستند که موجب گشایش در کارها، برطرف شدن مشکلات مسلمانان و نزول باران از آسمان می شود.

دکتر حسن الصیفی نیز در این مراسم گفت: توبه و امر به معروف و نهی از منکر و دست برداشتن از ایجاد فساد در میان مردم اهمیت زیادی در دین دارد و از سوی دیگر نزول باران نیز یکی از سنت های الهی است که به وسیله آن زمین مرده را زنده می کند و ما مسلمانان و بنده های خدا نباید به بزرگی گناهان خودنگاه کنیم، بلکه باید به بزرگی و عظمت پروردگار خود بنگریم و به درگاه او توبه کنیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha