دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
 تصاویر دیدنی از پیاده روی اربعین امسال در عراق

حوزه/استاد حوزه ارومیه گفت: با توجه به اینکه هم اکنون گروهک های تکفیری داعش، طالبان و النصره بر ضد اسلام ایجاد شده اند، وحدت و اتحاد مسلمانان در روز اربعین امام حسین(ع) ترس و وحشت را در دل دشمنان به وجود می آورد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، با اشاره به اینکه زیارت قبور ائمه اطهار(ع) یکی از مسائل اعتقادی عالم تشیع محسوب می شود،اظهار داشت: ائمه معصومین(ع) بهترین وسیله رسیدن به خداوند متعال هستند.

استاد حوزه و دانشگاه ارومیه افزود: بی شک در دین مبین اسلام به زیارت امامان به ویژه حضرت سیدالشهدا(ع) در روز اربعین تاکید فراوانی شده و این زیارت دارای ثواب و حسنات فراوان و عمل معنوی و اعتقادی شیعه محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه امروزه آیین عظیم پیاده روی اربعین محبان اهل بیت(ع) دارای اثرات و بازتاب فوق العاده ای در جهان است،تصریح کرد: این مراسم نوعی کار فرهنگی بوده چون بزرگترین معروف به شمار می رود.

حجت الاسلام ولی زاده با اشاره به اینکه تجمع مسلمانان در کربلا اتحاد جهان اسلام را نشان می دهد، بیان داشت: با توجه به اینکه هم اکنون گروه های تکفیری داعش، طالبان و النصره بر ضد اسلام ایجاد شده اند، وحدت و اتحاد مسلمانان در روز اربعین امام حسین(ع)، ترس و وحشت را در دل دشمنان به وجود می آورند.

وی افزود: بی تردید از پیام های فرهنگی و اجتماعی مراسم پیاده روی اربعین حسینی این است که ظالمان و جنایتکاران در همه حال عاقبت بدی دارند.

حجت الاسلام ولی زاده به پیام ظلم ستیزی آیین پیاده روی کربلا اشاره کرد و افزود: بی شک مکتب اهل بیت(ع) مکتب مودت و مهربانی بوده و ظلم را برنمی تابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha