جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام هاشمی نژاد ، امام جمعه باغملک

حوزه/ حجت‌الاسلام هاشمی نژاد، گفت: به‌راستی‌که پیاده‌روی اربعین، عزت و وحدت اسلامی را به رخ دشمنان کشید و هرچه دشمنان در این سال‌ها تلاش کردند تا به عناوین و راه‌های گوناگون، بین مسلمین شکاف ایجاد کنند، باز هم مغناطیس حسین(ع) مردم را به یکدیگر وصل نمود و در یک مسیر آورد.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد، امام جمعه باغملک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خوزستان، با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین حسینی، اظهار داشت: همان‌گونه که معصومین(ع) بشارت داده بودند، مرقد و بارگاه امام ملکوتی امام حسین(ع) میعادگاه مسلمانان عالم شد و امروز به عینه شاهد این مسأله هستیم.

وی با بیان اینکه پیروزی از آن اسلام است، گفت: علارقم تبلیغات بسیار گسترده و وسیع دشمنان، برای جلوگیری از عدم حضور جوانان در راهپیمایی اربعین حسینی، بازم هم سیل مشتاقان اباعبدالله الحسین(ع) سراسیمه در پی معشوق خود راه رفته و دویدند تا به برترین عشق هستی، یعنی حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) و یار باوفایش ابوالفضل العباس(ع) رسند.

رییس شورای فرهنگ عمومی باغملک، با اشاره به ظرفیت‌های اربعین حسینی برای وحدت اسلامی، تصریح کرد: به‌راستی‌که پیاده‌روی اربعین، عزت و وحدت اسلامی را به رخ دشمنان کشید و هرچه دشمنان در این سال‌ها تلاش کردند تا به عناوین و راه‌های گوناگون، بین مسلمین شکاف ایجاد کنند، بازهم مغناطیس حسین(ع) مردم را به یکدیگر وصل نمود و در یک مسیر آورد.

حجت‌الاسلام هاشمی نژاد، با بیان اینکه مغناطیس حسین(ع) عالم‌گیر است، اذعان داشت: این مغناطیس حسینی چنان قوی و عالم‌گیر بود، که ما به عینه دیدیم، جوانانی از سایر کشورهای جهان و با ادیان مختلف، در این راهپیمایی وحدت‌آفرین شرکت کرده و پیام صلح و دوستی خود را از «طریق الحسین» به ملت‌های دیگر صادر کردند.

امام جمعه باغملک، در پایان، پیام اربعین حسینی به دشمنان اسلام را پیروزی حق بر باطل دانست و اظهار داشت: اگرچه رسانه‌های مدعی آزادی بیان، این همایش میلیونی را بایکوت خبری کردند، اما پیامی که باید به دشمنان صادر می‌شد، توسط خود مردم به آنان صادر شد و فهمیدند که هرچه علیه اسلام ناب محمدی، تلاش کنند، بازهم وعده خدا «وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا» عملی خواهد شد و پیروزی نهایی با اسلام است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha