چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شکستن تابلوی سنگ گرانیت مسجد ردموند

حوزه/ مسجد ردموند در ایالت واشنگتن، مورد حمله اسلام‌هراسی قرار گرفته و اعضای مسجد این حمله را اقدام واضح و روشن از روی نفرت اعلام کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از  seattlepi، مسجد ردموند در شمال سیاتل، در ایالت واشنگتن آمریکا  شب گذشته مورد حمله اسلام‌هراسی قرار گرفت.

محمود خدیر مدیر انجمن مسلمانان این مرکز اعلام کرد که تابلوی سنگ گرانیت روبروی این مسجد، توسط مهاجمان شکسته شده است.

این حادثه دومین برخورد اسلام‌هراسی چند روز گذشته علیه این مسجد بوده که به پلیس محلی گزارش شده است. مدیر مسجد با بیان اینکه این اقدامی واضح و روشن از روی نفرت بوده است، اعلام کرد که از این پس مسئولین مسجد تدابیر امنیتی خصوصی در نظر خواهند گرفت.

خدیر در ادامه پیام اینترنتی خود خطاب به مسلمانان گفت: الان زمان آن رسیده که انرژی‌ها و احساسات منفی‌ را به چیزی بزرگ و مثبت تبدیل کنیم. من قصد دارم شخصا تک تک اعضای جامعه، از پیر و جوان تا زن و مرد را به چالش کشیده و آن‌ها را به انجام عمل خیر دعوت کنم.

وی با بیان اینکه ایستادگی در برابر نفرت ضروری است گفت: ما اجازه نخواهیم داد که نفرت یک نفر، عشق عده زیادی را تحت تاثیر قرار دهد. ما امیدوار اما گوش به زنگ می‌مانیم و نمی‌گذاریم که نفرت سبب ارعاب ما شود.

طبق آخرین آمارها، جرایم نفرتی گزارش شده در آمریکا در هفته گذشته 701 مورد اعلام شده‌اند، هرچند به نظر می‌رسد که بیشتر این جرایم علیه مهاجران بوده‌است.

آخرین گزارش منتشر شده توسط اف بی آی نیز نشان داد که اسلام‌هراسی در آمریکا از سال 2015 تا کنون 67% رشد داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha