پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یادواره شهدای محله رضائیه و امامزاده شهید سربخش قم

حوزه/ امروز دشمنان در بستر انقلاب اسلامی علیه این نظام توطئه کرده و ما باید فضای جمهوری اسلامی را که به برکت خون شهدا به دست آورده ایم، حفظ نموده و در مقابل حرکات آنان ساکت ننشینیم.

حجت الاسلام  عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، به برگزاری یادواره شهدای مسجد سید نور محله رضائیه قم اشاره کرد و گفت: از دی ماه سال 1394 به عنوان امام جماعت در این مسجد حضور پیدا کرده و کمبود برنامه سالانه یادواره شهدای این محله را احساس نمودم.

وی ادامه داد: از خانواده شهدا درخواست تصاویر شهدای آنان را داشتیم تا در مسجد محل نصب کرده و در یادواره شهدا استفاده نماییم که با پیگیری مسجدی ها، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم این تصاویر را به صورت بنر به چاپ رساند و در محله رضائیه نصب نمود.

امام جماعت مسجد سید نور اظهار داشت: با اعلام برنامه برگزاری یادواره شهدا، استقبال مناسبی از سوی مسئولان انجام نپذیرفت؛ اما ما قائل به آن هستیم که خداوند متعال، هزینه این مراسمات را فراهم خواهد کرد که در این راستا، مقدمات برگزاری این یادواره را آغاز نمودیم.

حجت الاسلام عزیزی ابراز داشت: این یادواره با تمام مشکلات پیش رو، در موعد مقرر خود برگزار شد؛ اما از برخی از مسئولان و نهادها گلایه داریم که حتی ریالی برای برگزاری این یادواره کمک نکرده اند؛ حتی یکی از مسئولان قول سخنرانی در این مراسم را داده بود که متأسفانه بدون اعلام قبلی، در یادواره شرکت نکرد و در برنامه ما اخلال وارد شد.

وی خاطرنشان ساخت: از دستاوردهای یادواره شهدا، شناخت دشمن و بصیرت افزایی از مشکلات موجود در جامعه است که به واسطه این مراسمات می توان به منویات رهبر معظم انقلاب درباره امر به معروف و نهی از منکر، حقوق های نجومی و ... پرداخت.

امام جماعت مسجد سید نور تصریح کرد: استعمار حوصله بسیاری برای براندازی نظام دارد و ما اگر نتوانیم در مقابل این تهاجمات ایستادگی کنیم، روزی را مشاهده خواهیم کرد که زمینگیر شده ایم؛ پس باید با توجه به دستورات رهبر معظم انقلاب، از مشکلات موجود کاست و بر عزت و اقتدار نظام اسلامی افزود.

حجت الاسلام المسلمین عزیزی بیان داشت: امروز دشمنان در بستر انقلاب اسلامی علیه این نظام توطئه کرده و ما باید فضای جمهوری اسلامی را که به برکت خون شهدا به دست آورده ایم، حفظ نموده و در مقابل حرکات آنان ساکت ننشینیم.

وی با بیان این مطلب که برخی ها ادعا می کنند پیرو رهبری هستیم؛ اما در عمل حرکتی انجام نمی دهیم، اظهار داشت: مسئولان جمهوری اسلامی از تمام احزاب باید به میدان آمده تا خون شهدا پایمال نشود؛ در مقابل توطئه ها ایستاده و رهبر انقلاب را یاری نمایند.

امام جماعت مسجد سید نور در پایان ابراز داشت: این یادواره بازتاب خوبی در محله داشته و اهالی به غیر از تشکر، بر برگزاری سالانه آن تأکید داشته اند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha