پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرضا

حوزه/ مسئول کمیته فرهنگی ستاد یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرضا گفت : یادواره شهدای طلبه و روحانی این شهرستان در شب شهادت امام حسن عسکری علیه السلام ، برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام کریم ضیایی با اشاره به  بزرگداشت شهدای طلبه و روحانی و اهمیت برگزرای یادواره ای  در شأن این  شهدا گفت: مجموعه پایگاه های بسیج طلاب و روحانیون مدارس علمیه شهرضا با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرضا متکفل برگزار ی این مراسم هستند.

  معاون تهذیب حوزه مدینه العلم شهرضا گفت : این مراسم چهارشنبه هفته جاری بعد از نماز مغرب و عشا در کتابخانه و مدرسه علمیه صاحب الزمان علیه السلام شهرضا، با شرکت طلاب ، فضلا ، مدیران و اساتید مدارس علمیه شهر و با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین طالب پور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ضیایی بیان کرد : جلسات متعدد برنامه ریزی این برنامه با حضور مدیران ، فرمانده هان پایگاه ها، و مسئولین مربوطه تشکیل شده و کمیته های فرهنگی ، پشتیبانی و هماهنگی مشخص گردیده و سخنرانی، عزاداری شهادت امام عسکری علیه السلام  ، پخش کلیپ و تجلیل از خانواده های معظم شهدای طلبه و روحانی جهت این مراسم در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از عموم مردم و بالاخص طلاب و روحانیون شهر خواست ضمن شرکت در این مراسم ، هرگونه آثار از قبیل عکس ، صوت ، دست نوشته از این شهدا را به آدرس basij@madinatolelm.org  و نکات نظر خود را در خصوص اجرای برنامه به سامانه پیامکی شماره 300012201230 ارسال نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha