جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام منصور فرجی مدیر حوزه کاشان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: طلاب حوزه های علمیه و روحانیت انقلابی براساس رهنمود های امام خمینی (ره ) همیشه در مبارزه با استکبار وآمریکا جدی و پیش قدم بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» درکاشان با اشاره به تمدید تحریم های  ظالمانه آمریکا پس از برجام و تاکیدات مقام معظم رهبری در انقلابی ماندن حوزه ها در برخورد با آمریکا گفت : بهترین نماد  انقلابی ماندن حوزه  های علمیه  مبارزه جدی با استکبار جهانی که نماد بارز آن آمریکا است، می باشد.

وی معرفی آمریکا  و مفاسدش به عنوان ام الفساد را ازمهمترین وظایف حوزه های علمیه عنوان کرد و یاد آورشد : اگر آمریکا بخواهد در زمینه برجام تخلفی بکند، ائمه جمعه وجماعات می توانند به عنوان بهترین رسانه ، بخش عمده  روشنگری تخلفات آمریکا را درخطبه های نماز جمعه ، مساجد و تبلیغات برای مردم بیان کنند.

مدیر حوزه علمیه کاشان با تاکید براینکه روحانیون و طلاب حوزه های علمیه  باید مطالعه شان راجع آسیب ها و قدم های بعدی برجام کامل باشد، افزود :  طلاب حوزه های علمیه باید تهدیدات برجام را با تحلیل های کارساز ، انقلابی، در راستای نظرات مقام معظم رهبری و تقویت دولت برای مردم  بیان کنند.

وی با تاکید براینکه دولت باید وظیفه اش را دربرابر تهدیدات استکبار درتمدید تحریم ها  به خوبی انجام دهد، تصریح کرد : طلاب حوزه های علمیه هم در این مسیر نقش مهمی بر عهده داشته و باید اهداف شوم دشمن را برای همگان تبیین نمایند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha