پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور-مدیر حوزه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه سنای آمریکا با مصوبه جدید خود، در واقع بصیرت، حقانیت، کیاست و دشمن شناسی مقام معظم رهبری را برای جهانیان به نمایش گذاشت، تصریح کرد: معظم له بارها در بیاناتشان قبل و در حین انجام مذاکرات بر شیطان صفتی، بدعهدی و پیمان شکنی آمریکایی ها تاکید فرمودند.

حجت الاسلام علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه آمریکا شیطان بزرگ دوران در قضیه برجام بدعهدی و درنده خویی خود را به همگان ثابت کرد، گفت: استکبار جهانی با بدعهدی عمق کینه توزی و دشمنی خود را نسبت به ملت شریف، نجیب، بصیر ، ولایت مدار و ارزشی ایران نشان داد.

وی با بیان اینکه کنگره، سنای آمریکا با مصوبه جدید خود، در واقع بصیرت، حقانیت، کیاست و دشمن شناسی مقام معظم رهبری را برای جهانیان به نمایش گذاشت، تصریح کرد: معظم له بارها در بیاناتشان قبل از مذاکرات و در حین انجام مذاکرات بر شیطان صفتی، بدعهدی و پیمان شکنی آمریکایی ها تاکید فرمودند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در بیاناتشان تاکید فرمودند که من به مذاکرات خوشبین نیستم، افزود: البته عده ای در آن زمان این درایت و پیش بینی مقام معظم رهبری را جدی نگرفتند و باز فریب وسوسه های دشمن حیله گر و بدعهد را خوردند.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با بیان این که بدعهدی دشمن شیطان بزرگ باید برای افرادی که به وعده های دروغین آمریکا دل بسته اند، عبرتی بزرگ باشد، تصریح کرد: امروز همه ایرانیان بصیر و دلسوزان نظام باید بدانند تنها راه نجات اقتصاد کشور در عملی و اجرایی نمودن سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ملت بصیر ایران اسلامی نباید به وعده های توخالی آمریکا دل خوش باشند، خاطرنشان کرد: تنها راه روشن و سعادت بخش ملت ایران برای مقابله با مشکلات کشور پیروی از منویات مقام معظم رهبری است که از مبانی قرآن و آموزه های مکتب تشیع سرچشمه می گیرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha