پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 فعالیت یک مبلغ در مناطق محروم

حوزه/ حجت الاسلام پروین با اشاره به این که نقش ارزنده روحانیون مستقر در مناطق محروم نادیده گرفته نشود، گفت: نقش روحانیون در تعمیق ارزش ها و احکام دینی در مناطق روستایی و محروم جامعه مهم و بی بدیل است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام هادی پروین، ظهر امروز در جمع روحانیان طرح هجرت اظهار داشت: نباید نقش ارزنده روحانیون مستقر در مناطق محروم و روستایی نادیده گرفته شود.

وی، دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، فرهنگ سازی بر پایه قرآن و عترت، پاسخگویی به نیازهای شرعی مردم و نیز برپایی نماز جماعت را از جمله مهترین وظایف روحانیون مستقر در مناطق محروم روستایی عنوان کرد.

حجت الاسلام پروین همچنین با تأکید بر اینکه روحانیون باید جوانان را از توطئه های دشمنان آگاه سازند، افزود: دشمنان درصدد منحرف کردن افکار و اعتقادات جوانان ایرانی هستند که روحانیون نقش برجسته ای در خنثی سازی توطئه های شوم دشمنان نظام اسلامی بر عهده دارند.

وی به تلاش های دشمنان برای منحرف کردن افکار و اعتقادات جوانان ایرانی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه حضور روحانی در مناطق دور دست و محروم موجب توسعه و آبادانی و آگاه سازی و بصیرت افزایی مردم نسبت به آموزه های دین گشته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مانه و سملقان، افزایش اطلاعات عمومی، بینش سیاسی، اجتماعی و نیز توان تبلیغی را جمله نیازهای یک روحانی مستقر برشمرد و خاطرنشان کرد: روحانیون مستقر باید با تکیه بر این اندوخته ها بتوانند در راستای تعمیق ارزش های دینی گام های مثبتی بر دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha