جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مؤمنی

حوزه/ ورود شیعیان به بهشت به واسطه شفاعت حضرت فاطمه معصومه(س) از ویژگی های این حضرت می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی امروز در مراسم سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم که با حضور زائرین و مجاورین در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر برگزار شد، به جایگاه و عظمت آن بانو در روایات و سخنان امامان(ع) اشاره کرد و گفت: در میان امامزادگان، سه امامزاده دارای زیارت نامه هستند که یکی از آنان، حضرت فاطمه معصومه(س) است که دارای خصائص منحصر به فردی می باشد.

وی اظهار داشت:  در عظمت این بانو همین اندازه بس که امام معصوم(ع) زیارتی را برای این خانم، انشاء کرده و زائرین را به زیارت باوقار و ادب توجه می دهد؛ این مسئله نشانگر این حقیقت است که زائر باید با شستشوی روحی و جسمی نزد آن حضرت رسیده تا بتواند محضر ایشان را درک نماید.

این استاد حوزه افزود: خبر دادن سه امام از ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به قم، از دیگر ویژگی های این بانوست که در این راستا فرمودند:‌ «هر کسی او را زیارت کند بهشت بر او واجب می شود».

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی یادآور شد: ورود شیعیان به بهشت به واسطه شفاعت حضرت فاطمه معصومه(س) از دیگر ویژگی های این حضرت می باشد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: قم حرم اهل بیت(ع) است و دلیل این مطلب، روایت امام صادق(ع) است که فرمودند: «حرم پیامبر(ص) در مدینه و حرم ما اهل بیت در قم است».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha