جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
بلاغ تی وی

حوزه/ بلاغ تی وی تلوزیون رسمی فعالیت های گروه های تبلیغ مجازی حوزوی دفتر تبلیغات رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، نشست گروه های تبلیغ مجازی عصر امروز با حضور فعالان گروه های تبلیغی به خصوص تبلیغ مجازی در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

در این مراسم ضمن پرسش و پاسخ گروه های تبلیغ مجازی با مدیران میزهای تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی و مدیرگروه تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات برنامه های فرهنگی نیز برگزار شد.

در این مراسم همچنین بلاغ تی وی، شبکه فعالان تبلیغ مجازی به شکل رسمی کار خود را آغاز کرد و با حضور مدیر میز سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی رونمایی شد.

این سایت با هدف ارائه محصولات فرهنگی نهادهای مختلف از جمله گروه های تبلیغ رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم راه اندازی شده است؛ بر اساس گفته های مدیران تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات تمام محتوای این سایت کلیپ های فرهنگی و مذهبی با کیفیت خواهند بود ؛در سایت بلاغ تی وی با بهره گیری از ابزارهایی تلاش شده است که با حفظ کیفیت فیلم ها، از حجم آنها نیز به مقدار قابل توجهی کاسته شود تا تماشای آنلاین و دانلود آنها برای کاربران (حتی با اینترنت کم سرعت) امکان پذیر باشد.

در این سایت امکاناتی نظیر ثبت نام افراد و گروه های مختلف و بارگذاری آثار تولیدی خود وجود دارد و مورادی نیز مانند آموزش مجازی و غیره در آینده افزوده خواهد شد؛لازم به ذکر است که این سایت با نشانی www.balaghtv.ir هم اکنون در دسترس می باشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha