شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 مشهد اردهال کاشان

حوزه/ ششمین همایش سالیانه مدیران گروه‌های تبلیغی سراسر کشور، به همت تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب، به مدت سه روز در مشهد اردهال کاشان و با سخنرانی شماری از شخصیت های حوزوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت‌الاسلام طالب، دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب در گفت‌گو با خبرنگاران از برگزاری ششمین همایش سالیانه مدیران گروه‌های تبلیغی سراسر کشور خبر داد.

وی افزود: این همایش در روزهای 13 تا 15 بهمن ماه به مدت سه روز در شهر کاشان و در جوار حرم علی بن محمدالباقر(ع) مشهداردهال برگزار می شود.

حجت‌الاسلام طالب از همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه، در برگزاری این همایش خبر داد و اظهار داشت: این همایش با اجرای تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب در مرکز زیارتی مشهد اردهال برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این همایش سه روزه آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیرحوزه های علیمه، حجت‌الاسلام روستا آزاد، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مهمانان دیگرسخنرانی خواهند کرد.

دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب از برگزاری  کمیسیون های موضوعی تخصصی ، کمیسیون های منطقه ای و کارگاه های کاربردی در این همایش در جهت انسجام گروه ها و ارتقا آنها خبر داد.

 گفتنی است، تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب، یکی از مراکز مهم تبلیغی در کشور می باشد  که بیش از 300 گروه تبلیغی عضوآن می باشند  و به صورت مستقل و باحمایت های مراکز و نهادهای حوزوی و مردمی فعالیت می کنند و تاکنون توانسته در عرصه تبلیغی گام های خوبی را بردارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha