پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ رئیس ائتلاف ملی عراق با صدور بیانیه ای، ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی ترکیه و نجف از نیروهای امنیتی عراق خواست کاملا هوشیار و آماده باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی ترکیه و نجف از نیروهای امنیتی عراق خواست کاملا هوشیار و آماده باشند.

وی افزود: در حالای که مردم کشور با امید و خوش بینی به استقبال سال نو میلادی می روند، تررویست های خون آشام داعش قصد دارند شادی مردم بر اثر پیروزی های قهرمانان بسیج مردمی و ارتش را با حمله به مردم بی دفاع از بین ببرند و حادثه تروریستی نجف اشرف در همین راستا بود و دو تروریست با منفجر کردن کمربند انفجاری خود در منطقه قادسیه نجف اشرف 17 شهروند بی گناه را شهید کردند.

سید عمار حکیم ادامه داد: ما ضمن آرزوی غفران و رحمت برای شهدا و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه تروریستی از نیروهای امنیتی می خواهیم بیش از پیش هوشیار و آماده باشند و از سوی دیگر حادثه توریستی  ترکیه را نیز محکوم می کنیم.

رئیس ائتلاف ملی عراق تاکید کرد: تمام نیروهای محلی و منطقه ای و بین المللی باید برای از بین بردن و نابودی تروریست های داعش و تکفیر دست به دست هم بدهند و ما نیز از خداوند متعال می خواهیم کشور ما و تمام کشورهای جهان را از شر تروریست ها حفظ کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha