جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: تنها گزینه استراتژیک مردم عراق، تفاهم و سازش ملی بر اساس مبانی صحیح است که قانون اساسی آن را مشخص کرده و اکنون تمام احزاب داخلی به این سمت و سو می روند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، شب گذشته اعضای ائتلاف ملی عراق در دفتر سلیم الجبوری رئیس پارلمان عراق تشکیل جلسه دادند و میلاد حضرت مسیح را به مسیحیان و پیروزی های اخیر موصل را به مردم و نیروهای نظامی و بسیج مردمی تبریک گفتند و اظهار امیدواری کردند عراق به طور کامل از دست تروریست ها آزاد شود.

حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی گفت: این نشست فرصتی مهم برای مطرح کردن مسائل و دغدغه های مشترک در این لحظه سرنوشت ساز از تاریخ عراق بود و در این گفتگوها تاکید شد که اعضای پارلمان وظیفه سنگینی در فصل قانونگذاری جدید بر عهده دارند تا قوانینی اساسی در راستای خدمت به مردم و کشور تصویب کنند.

وی افزود: یکی دیگر از مسائل مورد بحث در این نشست مساله آوارگان و مشکلات آنها و یافتن راهی برای کاستن از مشکلات آنها و فراهم کردن نیازهای ضروری آنها بود تا زمانی که شهرهای آنها از دست تروریست ها آزاد شود و بتوانند به خانه های خود بازگردند.

حجت الاسلام حکیم درباره آینده عراق پس از داعش نیز گفت: حاضران بر این مساله اجماع داشتند که تنها گزینه استراتژیک مردم عراق، تفاهم و سازش ملی بر اساس مبانی صحیح است که قانون اساسی آن را مشخص کرده و اکنون تمام احزاب داخلی به این سمت و سو می روند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha