جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بانوان

حوزه/ ثبت نام کارگاه آموزشی وسواس ویژه خواهران برای ترم زمستان در واحد معارف و مراسم آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» ، با توجه به این که امروزه اختلال وسواس به یک اختلال شایع و رایج در میان مردم به خصوص زنان تبدیل شده است، واحد معارف و مراسم آستان حضرت معصومه سلام الله علیها در راستای ارائه راهکارهای درمانی به بانوان در زمینه درمان این اختلال اقدام به برگزاری کارگاه تخصصی وسواس در آستان بانوی کریمه سلام الله علیها کرده است.
تدریس و مشاوره این کارگاه را خانم بیگدلی از اساتیدحوزه بر عهده داشته و در این کارگاه با اتکا به منابع دینی و روش های علمی راهکارهای درمانی اختلال وسواس به بانوان آموزش داده می شود.
بررسی آسیب ها و آسیب شناسی تاثیرات اختلال وسواس بر زندگی فردی، اجتماعی و خانوادگی افراد از دیگر محوری های ارائه این کارگاه برای علاقه مندان است.
همچنین پذیرش علاقه مندان در این کارگاه محدودیت سنی نداشته و علاقه مندان در گروه های مختلف سنی می توانند در این کارگاه ثبت نام کنند .
لازم به ذکر است: علاقه مندان برای ثبت نام در این کارگاه می توانند به شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها مراجعه کرده و یا با شماره 37175410 تماس بگیرند.
انتهای پیام/112/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha