جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علامه حلی

حوزه/ مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به نهمین جشنواره علامه حلی(ره) تا پایان دی‌ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،  با تصویب شورای سیاستگذاری جشنواره علامه حلی(ره)، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تمدید شد.

بر اساس این گزارش: این تمدید، بر اساس درخواست مکرر طلاب و مدیران مدارس علمیه سراسر کشور صورت گرفت که پس از طرح این درخواست‌ها در شورای سیاستگذاری جشنواره، این شورا موافقت خود را با درخواست‌های مطرح شده اعلام کرد،  طلاب برادر سراسر کشور تا پایان دی‌ماه فرصت دارند ضمن ثبت‌نام در سامانه اینترنتی جشنواره، پرینت فرم ثبت‌نام را به همراه اصل اثر خود به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. طلاب خواهر نیز می‌بایست تا همین تاریخ در سامانه ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

پیش از این، 15 دی‌ماه به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره تعیین شده بود.

خاطرنشان می شود: نهمین جشنواره علامه حلی(ره) علاوه بر استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، بوشهر، تهران، خراسان، خوزستان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کرمان، گلستان، مازندران، همدان و یزد، برای نخستین‌بار در استان‌های اردبیل، البرز، چهارمحال و بختیاری، زنجان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، لرستان و منطقه کاشان نیز بصورت استانی برگزار می‌شود و طلاب سایر استان‌ها می‌بایست آثار خود را مستقیما به دبیرخانه مرکزی جشنواره به آدرس پستی: «قم، صندوق پستی 185-37165» ارسال نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha