پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مرکز تخصصی مهدویت

حوزه/ معاون آموزش مركز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم گفت، آزمون سطح چهار مركز تخصصی مهدویت در روزهای دوم و سوم دی ماه در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام مصلحی با بیان این مطلب گفت: بحمدالله بعد از گذشت بیش از 10 سال مركز تخصصی مهدویت موفق شده تا علاوه بر اجرای 3 دوره اولی كه در سطح چهار داشته است، مجوز رسمی اجرای این سطح را دریافت نماید.

وی افزود: برهمین اساس، ثبت نام از علاقه مندان از تاریخ 26 مهرماه تا 5آبان ماه صورت پذیرفت كه 63 نفر در مرحله اول نسبت به نام نویسی اقدام كردند.
معاون آموزش مركز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم ادامه داد: پس از بررسی پرونده افراد ثبت نام كننده، 49 نفر دارای شرایط شركت در آزمون تشخیص داده شدند كه این آزمون در روز دوم دی ماه از ساعت 14 الی 17 و در روز سوم دی ماه از ساعت 9 الی 12 در مركز مهدویت به نشانی خیابان شهدا، كوی آمار، بن بست شهید علیان برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان كرد: افرادی كه امتیازهای لازم را در این آزمون كسب نمایند برای مصاحبه دعوت می شوند و در نهایت 8 نفر پذیرفته پس از موفقیت در آزمون و مصاحبه پذیرفته خواهند شد.
حجت الاسلام  مصلحی گفت: كلاس های سطح چهار مركز تخصصی مهدویت در  دوم بهمن ماه آغاز خواهد شد.
وی اظهارداشت: اول دی ماه آخرین مهلت ثبت نام كنندگان آزمون سطح چهار مركز تخصصی مهدویت جهت دریافت كارت ورود به آزمون بود و شركت كنندگان در آزمون ضمن اینكه نباید تلفن همراه و جزوه به همراه داشته باشند، باید با كارت ورود و كارت شناسایی معتبر، نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون در مركز تخصصی مهدویت حضور یابند.
معاون آموزش مركز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم خاطرنشان كرد: تلاش داریم تا 12 دی ماه نتایج آزمون از طریق سایت مركز تخصصی مهدویت به نشانی http://www.mahdi313.org در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha