پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید دارالافتاء از دفتر حزب الله عراق

شیخ مجهد العرسان مدیر دفتر سیاسی دراالافتاء عراق در جریان بازدید از دفتر سیاسی گردان های حزب الله از فداکاری ها و ایثار رزمندگان مقاومت اسلامی گردان های حزب الله در برابر تروریستهای داعش تقدیر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ مجهد العرسان مدیر دفتر سیاسی دراالافتاء عراق در جریان بازدید از دفتر سیاسی گردان های حزب الله از فداکاری ها و ایثار رزمندگان مقاومت اسلامی گردان های حزب الله در برابر تروریستهای داعش تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد با حزب الله همکاری های دینی و اجتماعی و امنیتی داشته باشد.

در این دیدار مصطفی الدراجی مدیر روابط سیاسی حزب الله ضمن استقبال از گروه دارالافتاء و روحانیون و شیوخ استان الانبار گفت: ما یک گروه مقاومت اسلامی و ملی مستقل هستیم که دارای اولویت های خود و وابسته به نیروهای بسیج مردمی هستیم.

وی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به نقش حزب الله در مقابله له داعشی هی سیاسی در عراق گفت: گردان های حزب الله حتی پیش از صدور فتوای جهاد کفایی در محورهای مختلف رویارویی با تررویست های داعش حضور داشتند و اکنون نیز رزمندگان ما در کنار نیروهای بسیج مردمی در موصل در حال جنگ هستند تا عرصه را بر تروریست ها تنگ کنند.

در ادامه این جلسه، شیخ محمد العرسان مدیر دفتر سیاسی دارالافتاء عراق از فداکاری رزمندگان مقاومت اسلامی گردان های حزب الله تجلیل کرد.

دارالافتاء عراق و شیوخ الانبار از حزب الله عراق

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha