پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ حبلی با آیت الله بشیر النجفی  دیدار کرد

حوزه/ شیخ صهیب حبلی از علمای اهل سنت لبنان با آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف دیدار کرد. معظم له در این دیدار بر اهمیت دعوت به اسلام اصیل که در بردارنده اصولی همچون همکاری، حمایت، محبت، برادری و گذشت است تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ صهیب حبلی از علمای اهل سنت لبنان با حضرت آیت الله بشیر النجفی از مراجع نجف اشرف دیدار کرد.

معظم له در این دیدار بر اهمیت دعوت به اسلام اصیل که نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه وآله وسلم) پیام آور آن بودند و در بردارنده اصولی همچون همکاری، حمایت، محبت، برادری و گذشت است تاکید کردند و از اسلامی که دشمنان چهره آن را مخدوش کردند برحذر داشتند و اشاره کردند: مکتب اهل بیت (علیهم السلام) در واقع مکتب اسلام اصیل است که هیچ مسلمانی از آن جدا نمی شود.

آیت الله بشیر نجفی از مشکلات و درگیری هایی که امت اسلامی در آن به سر می برد ابراز دردمندی کردند و از خدواند متعال خواستار امنیت و صلح برای همگی شدند.

شیخ حبلی نیز گزارشی از فعالیت ها و برنامه هایی را که در دست اجرا دارد، ارائه داد و از دیدار با معظم له و بهره مندی از بیانات ایشان ابراز خشنودی کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha