پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله سید مجتبی حسینی

حوزه/آیت الله سید مجتبی حسینی تاکید کرد: آنچه آینده عراق را تهدید می کند اختلاف بر سر مناصب و مسئولیت ها است مگر اینکه از فرصت جهاد برای انسان سازی و تعالی و پرورش اخلاص و گذشت و ایثار استفاده شود و توجه به این باشد که هدف همه گروه های مقاومت؛ اسلام و توحید کلمه و آبادانی کشور است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت‌الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق در دیدار با معاونین و هیئت همراه حرکت سرایا الخراسانی تاکید کرد ما هرچه داریم به برکت خون شهداست و همه ما مدیون آنها هستیم.

آیت الله حسینی اشاره کرد: دیدن این عمامه ها و حضور روحانیون در میدان های جهاد ما را به آینده عراق امیدوار می کند. باید از فرصت جهاد اصغر استفاده کرد و آن را تبدیل به مدرسه ای برای جهاد اکبر نمود .

وی افزود:اگر جهاد در مقابل دشمن بیرونی و ظاهری سبب شد که در مقابل دشمن درون و نفس خود نیز ایستادگی کنیم آن زمان است که ما به پیروزی حقیقی دست یافته ایم.

نماینده مقام معظم رهبری در عراق تاکید کرد: آنچه آینده عراق را تهدید می کند اختلاف بر سر مناصب و مسئولیت ها است مگر اینکه از فرصت جهاد برای انسان سازی و تعالی و پرورش اخلاص و گذشت و ایثار استفاده شود و توجه به این باشد که هدف همه گروه های مقاومت اسلام و توحید کلمه و آبادانی کشور است.

هم چنین در رابطه با حوزه علمیه گفت: نیاز حوزه های علمیه امروز اکتفا نکردن به فقه و اصول و پرورش طلاب و روحانیونی است که با علوم روز و مشکلات مردم و جوانان آشنا باشند تا بتوانند با تهاجمی که امروز جهان اسلام را تهدید می کند مقابله و مواجهه کنند.دشمن امروز بیش از اینکه از تروریست‌ها و تکفیری ها بترسد از اسلام ناب معتدل بر گرفته از تعالیم اهل بیت علیهم السلام می ترسد، چرا که این بینش است که در مقابل ظلم می‌ایستد و با منافع نامشروع آنها منافات دارد. ما باید همزمان و در کنار مبارزه با إرهاب و تکفیر در ایجاد بصیرت و رسوا سازی پشت پرده تکفیر که آمریکا و غرب می باشد تلاش کنیم و لازم است جوانان ما بدانند که اصل فتنه کجا و چه کسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha