پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام غزالی

حجت الاسلام غزالی گفت: نهمین دوره از مسابقات قرآن کریم حوزه علمیه اصفهان با هدف انس هر چه بیشتر طلاب و خانواده های آنان با حضور قاری بین المللی شاکری نژاد برگزار می شود.

حجت الاسلام حسن غزالی مسئول واحد قران و عترت حوزه علمیه اصفهان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» از اصفهان در رابطه با برگزاری نهمین دوره از مسابقات قرآن کریم، اظهار کرد:این دوره از مسابقات ویژه طلاب و خانواده های آنان است.

مسئول واحد قران و عترت حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: مرحله اول  این مسابقات با حضور 600 نفر از طلاب که 400 نفر از آن‌ها را خواهران تشکیل دادند، در رشته‌های ترتیل، حفظ قرائت و مفاهیم روز پنج‌شنبه ۷ بهمن ماه برگزار شد.

وی اضافه کرد: مرحله دوم این مسابقات روز چهارشنبه، ۱۳ بهمن با حضور 400 نفر از طلاب برادر در رشته‌های حفظ، ترتیل، اذان، دعاخوانی، تواشیح، قرائت و مفاهیم برگزار می‌شود، همچنین اختتامیه مسابقات روز 5 شنبه  هفته جاری 14 بهمن ماه با پیام آیت الله العظمی مظاهری و حضور قاری بین المللی حامد شاکری نژاد از مشهد به همراه تجلیل از برگزیدگان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام غزالی در تشریح تعداد برگزیدگان در رشته‌های مختلف اذعان کرد: در هر رشته از 3 تا 5 نفر تجلیل خواهد شد که در مجموع از حدود 120 نفر از طلاب و خانواده های طلاب افراد شرکت کننده تقدیر به عمل خواهد آمد، همچنین حدود 800 نفر از طلاب در مراسم اختتامیه حضور می‌یابند.

وی در ادامه اذعان کرد: قریب به 1300 نفر در این مسابقات شرکت کرده‌اند و رقابت بسیار خوبی بین افراد شرکت کننده برقرار است. همچنین داوران بین المللی از جمله استاد ستوده نیا، تربتیان، گلبان، مقدم، آتشکار و اساتید مبرز حوزوی کار داوری این دوره از مسابقات را بر عهده دارند.

دبیر اجرایی نهمین دوره مسابقات قرآن حوزه علمیه اصفهان در رابطه با آزمون مسابقات تفسیر قرآن کریم ابراز کرد: این آزمون در تاریخ 26 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد

وی در پایان یادآور شد: این نهمین دوره مسابقات قرآن کریم است که با هدف ایجاد انگیزه و امتداد یافتن آموزش های قرآنی  و انس هر چه بیشتر طلاب  با قرآن کریم برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha