جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ اگر علما در جهاد علیه رژیم کفن پوش شوند و در این راه جان خود را نثار کنند، قطعا شاهد اثر بخشی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی عصر  امروز در دیدار جمعی از علمای بحرین با بیان اینکه اسلام مرز ندارد بر اتحاد و وحدت همه مسلمانان برای ازبین بردن دشمنان تاکید کردند.

این مرجع تقلید بابیان اینکه باید همه مسلمانان برای دفاع از همه مظلومین در دنیای اسلام به پا خیزند و انزجار خود را از حرکت های وحشیانه رژیم بحرین اعلام نمایند، خواستارحمایت جدی علما وحوزه ها از انقلاب بحرین شدند.

معظم له با بیان اینکه نباید در مبارزه علیه غاصبان کمترین سستی انجام داد، اظهار داشتند: اگر علما و مردم بحرین می خواهند، انقلاب آنها به نتیجه  قطعی برسد، لازم است در این مسیر کفن پوش شوند و برای اهداف خود جهاد کرده و شهید شوند.

 ایشان افزودند: اگر علما در جهاد علیه رژیم کفن پوش شوند و در این راه جان خود را نثار کنند قطعا شاهد اثر بخشی آنها خواهیم بود، متاسفانه مردم و علمای بحرین در خیلی از مسائل عقب نشینی کردند.

 معظم له بیان داشتند: انقلاب و اسلام، خون و عدم سستی در جهاد می خواهد؛ شهادت تنها راه نجات و پیروزی انقلاب بحرین است، باید شیخ عیسی قاسم های زیادی برای انقلاب بحرین قربانی شوند تا شاهد به ثمر نشستن انقلاب باشیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: رژیم آل های منطقه با اسرائیل و آمریکا متحد هستند و برای پیروزشدن برآنها لازم است قیام کرد و شهید داد، برنامه ای که انقلابیون در حال حاضر  اجرا کرده اند بدون خون اثری نخواهد داشت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha