پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسین اللهوردی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اللهوردی، با اشاره به نقش استادان در امر تربیت و تهذیب طلاب، گفت: امر تهذیب تنها در یک نهاد سازمانی خلاصه نمی شود، بلکه تمامی اجزای مدرسه به ویژه مدیران و اساتید نقش بسیار مهمی در این عرصه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمان، دوره دو روزه دانش افزایی با عنوان طرح «جهاد تربیتی و اخلاقی»، با شرکت مدیران، اساتید و معاونان تهذیب مدارس علمیه استان کرمان از امروز پنج شنبه 14 بهمن آغاز و تا فردا جمعه ادامه خواهد داشت

در این دوره آموزشی تهذیبی که بیش از 70 نفر از اساتید و همه مدیران و معاونان تهذیب مدارس علمیه استان در آن حضور دارند، اساتید برجسته ای همچون حجج اسلام والمسلمین عالم زاده نوری و موسوی نسب کرمانی، امر تدریس مباحث را بر عهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین اللهوردی، مدیر حوزه های علمیه استان کرمان در افتتاحیه این دوره، با اشاره به نقش استادان در امر تربیت و تهذیب طلاب، گفت: امر تهذیب تنها در یک نهاد سازمانی خلاصه نمی شود، بلکه تمامی اجزای مدرسه به ویژه مدیران و اساتید نقش بسیار مهمی در این عرصه دارند که باید وظیفه خود را به بهترین صورت ممکن انجام دهند.

وی بر ضرورت توجه ویژه به تربیت اخلای طلاب تاکید کرد و افزود: باید همزمان با تحصیل به مسئله مهم تهذیب هم توجه ویژه ای شود تا طلاب در هر دو عرصه علم آموزی و اخلاقی به موفقیت برسند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha