شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله مروی

حوزه / عضو شورای عالی حوزه های علمیه در جمع طلاب حوزه گلستان ، تحصیل و تهذیب را دو بال موفقیت طلاب عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گلستان، در راستای سفر اعضای شورای عالی حوزه های علمیه به استان گلستان، نشست صمیمی  با اساتید و طلاب مدارس علمیه منتظریه گنبد کاووس، امام محمدباقر(ع) گنبد کاووس؛ امام صادق (ع) مینودشت و امام صادق (ع) انبارالوم در مدرسه علمیه منتظریه گنبد برگزار شد.

آیت الله مروی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه در این مراسم ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر ، خطاب به طلاب گفت: قدر توفیق سربازی امام زمان (ع) را بدانید.

وی با بیان خاطرات و تجربیات عینی خود از ایام طلبگی، تدریس و تبلیغ خود خطاب به طلاب گلستانی گفت: در مسیر حوزه هر کسی که قله های بلند علم را فتح کرده است اکسیر موفقیت او همت بلند بوده است؛ لذا طلبه باید دارای همت بلند باشد.

عضو شورای  عالی حوزه های علمیه گفت: هیچ چیز غیر ممکنی در دنیا نیست و با همت بلند به همه ی خواسته ها رسید.

وی ضمن تاکید طلاب به استفاده تمام و صحیح از وقت خود و غنیمت شمردن ایام جوانی گفت: وظیفه حال خود را بشناسید و به آن اهتمام داشته باشد؛ وظیفه الان شما جز تحصیل و تهذیب چیز دیگری نیست؛ اگر زمینه و پایه خود را محکم کنید آینده خود را ساخته اید.

حجت الاسلام و المسلمین نواب، رئیس دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه ،سخنران بعدی بود که  ضمن تقدیر و تشکر و نیز تبریک به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی محور سخنان خود را بر پایه سئوالات حضار قرار داده اند و به شرح و توضیح مطالب خود پرداختند.

در ادامه این نشست اعضای  شورای عالی حوزه های علمیه با اساتید و مدیران این چهار مدرسه علمیه جلسه ای داشته و ضمن استماع نظرات، پیشنهادات و گزارشات آنان و اطلاع از شرایط موجود این مدارس علمیه به سئوالات و دغدغه های آنان پاسخ گفتند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha