پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ذوالنوری

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاکید بر اصل شایسته سالاری و تلاش برای حل مشکلات مردم لازمه دفاع از انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور، در همایش بزرگداشت روز بسیج مهندسین صنعت استان قم که در سالن همایش های اتاق بازرگانی قم برگزار شد، با اشاره به پیشرفت های بسیار خیره کننده نظام اسلامی که به برکت  روحیه و اندیشه انقلابی در کشور حاصل شده است، اظهار داشت: به برکت نهضت الهی امام (ره) و جان فشانی و ایثار شهدا و همه مردم انقلابی ایران، کشور ما در دنیا عزت و اقتدار پیدا کرد و از آن ذلتی که در دوران شوم پهلوی دچارش بود، نجات یافت.

وی افزود: در طول حدود 4 دهه اخیر بر خلاف خواست دشمن ، ایران اسلامی در زمینه هایی که تحریم بوده ، اتفاقاً موفقیت های بسیاری را تجربه کرده و این نشان می دهد که اگر بر روی پای خود بایستیم و از تهدید و فشار دشمن نهراسیم به یاری خدا بر مشکلات فائق خواهیم شد.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به آمار بالای بیکاری در کشور اظهار داشت: بنابر آماری در حال حاضر حدود 8 میلیون بیکار در کل کشور وجود دارد که باید برای ایجاد شغل برای این تعداد به دور از شعارگرایی، اقدامی انجام داد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر متاسفانه بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی در کشور دچار مشکل جدی رکود و یا تعطیلی هستند و این در حالی است که مشکل اصلی بسیاری از مردم هم مباحث اقتصادی و معیشتی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم شایسته سالاری و مقابله جدی با مفاسد اقتصادی گفت: نورچشمی بازی و آقازادگی ها باعث بروز بسیاری از مشکلات شده است و حال آن که لازمه دفاع از انقلاب اسلامی توجه به اصل شایسته سالاری و همت کردن برای حل مشکلات مردم از جمله فقر و بیکاری است.

وی با بیان این که بی شک روحیه بسیجی و تفکر انقلابی باعث اقتدار ایران اسلامی بوده است، ابراز داشت: ما باید در همه حال مراقب خطر نفوذ دشمن باشیم و به خصوص دولتمردان هوشیار باشند و نسبت به برنامه های دشمن واکنش مناسب از خود نشان دهند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha