شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراسم عزاداری حضرت فاطمه(س)در یزد

حوزه / همزمان با شروع ایام فاطمیه، مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س)در حوزه علمیه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد؛ صبح امروز همزمان با شروع ایام فاطمیه، مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س) با حضور روحانیون و طلاب مدارس علمیه یزد در ساختمان  حوزه علمیه استان برگزار شد.

در این مراسم شخصیت هایی همچون حجج اسلام والمسلمین علی غیبی مدیر کل سنجش و پذیرش حوزه های علمیه کشور، سید محمد کاظم مدرسی نائب رئیس شورای عالی حوزه علمیه یزد ، محمد شمس مدیر حوزه علمیه یزد و جمعی از روحانیون و طلاب مدارس علمیه یزد حضور داشتند.

سخنرانی حجت الاسلام سید ناصر محمدی، مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان یزد و حجت الاسلام فیروز گرج، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت یزد در باب مناقب حضرت فاطمه سلام الله علیها از مهمترین برنامه های این مراسم بود.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام سید کمال باقری از روحانیون و مداحان یزدی به روضه خوانی و مدیحه سرایی در وصف حضرت فاطمه(س)پرداخت.

لازم به ذکر است این مراسم معنوی هر ساله در ایام شهادت حضرت فاطمه(س) به مدت سه روز در مرکز مدیریت حوزه علمیه یزد برگزار می گردد و امسال نیز به مدت سه روز از روز شنبه23 بهمن تا دوشنبه 25بهمن ماه با حضور علما، روحانیون و طلاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha