جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گفتمان دینی

حوزه / همزمان با شروع ایام فاطمیه برنامه گفتمان دینی با موضوعات مختلف در مدارس علمیه و مدارس آموزش و پرورش استان یزد آغاز شد ه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ همزمان با شروع ایام فاطمیه برنامه گفتمان دینی با موضوعات مختلف در مدارس علمیه و مدارس آموزش و پرورش استان یزد آغاز و در دهه اول ادامه خواهد داشت.

برپایه این گزارش: مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس محمد آباد شهرستان یزد ویژه طلاب پایه دو با حضور خانم دانشجو از اساتید حوزه‌های علمیه استان یکی از برگزار کنندگان گفتمان دینی با موضوع بصیرت انقلابی بود.

همچنین مدارس آموزش و پرورش از جمله مدرسه دخترانه دبیرستان بنت الهدی با موضوع عفاف و حجاب با حضور استاد خانم صدرالدین، هنرستان دخترانه فردوسیان با موضوع قطره و دریا با حضور استاد آبایی از مشاورین، اساتید دانشگاه و از اساتید گفتمان دینی از دیگر برگزار کنندگان این برنامه بودند.

لازم به ذکر است، هیئت جان نثاران حجت بن الحسن(ع)، این برنامه را ویژه خواهران با موضوع انقلاب اسلامی ونقش بانوان در پیروزی و پیشبرد اهداف انقلاب و همچنین هیات بانوان خادمین حجت ابن الحسن(ع)این برنامه را با موضوع سیره فاطمی در عصر حضور برگزار کردند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha