جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فوتسال طلاب قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: مهم ترین هدفی که در مسابقات ورزشی دنبال خواهیم کرد توسعه ورزش بین طلاب حوزه های علمیه همراه با اخلاق و روح معنویت می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی ، در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال طلاب مدارس علمیه قزوین که  در سالن ورزشی امام علی(ع) انجام شد، ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این مسابقات اظهارداشت: خوشبختانه این مسابقات که نام شهدای عزیز مدافع حرم همراه بود، با موفقیت و همراه با اخلاق ورزشی به پایان رسید که جای قدردانی دارد.

 وی در ادامه سخنان خود با بیان این که باید تمامی دست اندرکاران ورزش دست به دست هم داده تا ورزش همراه با اخلاق را در جامعه نهادینه نماییم، گفت: ورزش قهرمانی اگر همراه با اخلاق دینی و ارزش‌های نظام اسلامی نباشد، پیروزی در آن، اهمیتی نخواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که برگزاری جشنواره های ورزشی در بین طلاب حوزه علمیه همیشه در اولویت و دستور کار ما قرار دارد، خاطرنشان کرد: مهم ترین هدفی که از این  مسابقات ورزشی دنبال خواهیم کرد توسعه ورزش بین طلاب حوزه های علمیه همراه با اخلاق و روح معنویت در ورزش می باشد.

وی تأکید کرد: اخلاق مهم ترین اصلی است که یک انسان به آن نیاز دارد و توجه به این اصل در بین ورزشکاران و جامعه ورزشی بسیار مهم است.

حجت الاسلام و المسلمین عباسی، وجود سجایای اخلاقی در ورزشکاران، تکریم و توجه دادن ورزشکاران به کرامت انسانی، رعایت حرمت دیگران و ... را از دیگر اصول کاری مربیان ورزشی عنوان کرد و گفت: امروز رسانه های دشمن تلاش خود را در صدد کمرنگ کردن این اصل در فرهنگ ما متمرکز کرده اند و از این رو باید هوشیار باشیم.

خاطرنشان می شود مسابقات فوتسال جام شهدای مدافع حرم با حضور دوازده تیم از مدارس علمیه استان قزوین به مدت 14 روز برگزار و در نهایت دو تیم فوتسال مدرسه علمیه محسنیه و تیم شهید زکریا شیری حوزه علمیه تاکستان، به فینال این مسابقات راه یافتند که در نهایت تیم شهید مهدی عزیزی مدرسه علمیه محسنیه به قهرمانی این مسابقات راه یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha