سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور گفت: در چند روز اخیر، دشمنان از اعتراضات آرام مردمی سوء استفاده کرده و در تلاش برای القای این مطلب هستند که «مردم خوزستان با انقلاب و نظام مخالف هستند» درصورتی‌که هیچ‌گاه این‌گونه نبوده و مردم انقلابی استان، پاسخ رسانه‌های معاند را در ۲۲ بهمن دادند.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تعطیلی حوزه علمیه خوزستان که به دلیل ورود سامانه گرد و خاک در استان انجام شد، اظهار داشت: آنچه امروز روحانیت را نگران کرده، کمبودها و نارسایی‌هایی است که منشأ مدیریتی داشته و قابل پیش‌بینی و پیشگیری هستند، اما متأسفانه شاهد اقدام مؤثر مسئولان نیستیم.

وی با تأکید بر اینکه روحانیون اهوازی نگران کمبودها و نارسایی‌های استان خوزستان هستند، گفت: خوزستان از حیث اجتماعی و اقتصادی، جایگاه استراتژیک مهمی داشته و نقطه بسیار حساسی برای کشور است، به همین دلیل مشکلات ایجاد شده در استان می‌تواند صدمات بسیار سنگینی را هم برای دولت و هم برای مردم داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، خواستار برگزاری جلسه اضطراری هیئت دولت در استان شد و تصریح کرد: مطالبه جدی روحانیون این است که هیئت دولت، جلسه اضطراری در استان تشکیل دهد و نتیجه آن نیز برطرف کردن کامل مشکلات و حوادث اخیر رخ داده در خوزستان باشد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، با اشاره به برخی اعتراض‌های آرام صورت گرفته در اهواز و دیگر نقاط استان، گفت: مردم خوزستان در همه مقاطع وفاداری کامل خود را به انقلاب و نظام اثبات کرده اند و امروز هم حامی نظام اسلامی  هستند؛ اما این بدان معنا نیست در مقابل کمبود و بی‌عدالتی سکوت کنند. مردم برای برقراری عدالت انقلاب کرده‌اند و باید مسئولانی که جایگاه خودشان را مدیون جانفشانی‌های مردم هستند، عدالت اجتماعی را برقرار و رفاه اولیه مردم را تأمین کنند.

وی در پایان با اشاره به اقدامات خصمانه و تفرقه‌افکنانه رسانه‌های معاند، اظهار داشت: در چند روز اخیر، دشمنان از اعتراضات آرام مردمی سوء استفاده کرده و در تلاش برای القای این مطلب هستند که «مردم خوزستان با انقلاب و نظام مخالف هستند» درصورتی‌که هیچ‌گاه این‌گونه نبوده و مردم شهرهای خوزستان به‌ویژه کلان‌شهر اهواز، پاسخ این حرف بی‌اساس رسانه‌های معاند را در ۲۲ بهمن دادند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha