جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز، گفت: ما منکر خدمات و زحمات مسئولین نظام جمهوری اسلامی نیستم، اما آن چیزی که بدیهی و واضح است، «اهمیت دادن به آسایش و رفاه مردم خوزستان است» که باید بیش از این‌ها مدنظر مسئولین عالی‌رتبه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به حوادث و رویدادهای اخیر خوزستان، اظهار داشت: به نظر می‌رسد در مشکلاتی که بیش از یک دهه است خوزستان را دچار آسیب کرده، اهتمام لازم از سوی مسئولین مربوطه صورت نگرفته است.

وی بیکاری جوانان در استانی که منبع سرمایه و کار است یک مشکل جدی برای دولت عنوان کرد و افزود: اگرچه مردم از بیکاری جوانانشان رنج می‌برند، اما اخیراً مشکلاتی نظیر قطعی کامل آب، برق و حتی خطوط ارتباطی نیز بر رنج و زحمت مردم افزوده و مخاطرات جدی را برای خوزستانی‌ها، به‌ویژه مردم کلان‌شهر اهواز ایجاد کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «مردم خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده‌اند»، گفت: ما منکر خدمات و زحمات مسئولین نظام جمهوری اسلامی نیستم، اما آن چیزی که بدیهی و واضح است، «اهمیت دادن به آسایش و رفاه مردم خوزستان است» که باید بیش از این‌ها مدنظر مسئولین عالی‌رتبه قرار گیرد.

امام جمعه موقت اهواز، تصریح کرد: اگر مسئولان پیش از این رویدادها، مشکلات را آن‌طوری که لازم بود جدی می‌گرفتند و ستادهایی ویژه برای واکنش به موقع، تشکیل می‌دادند، امروز یا شاهد این حوادث نبودیم و یا می‌شد با مدیریت به موقع، از مشکلات فعلی جلوگیری نمود! ولی متأسفانه به کراّت شاهد رویدادهای نامطلوبی در سطح استان هستیم که زندگی عادی مردم را با سختی و مشکل مواجه کرده است.

وی خوزستان را یک سند افتخار ملی دانست و اظهار داشت: استان خوزستان این افتخار را در کارنامه درخشان خودش دارد که دروازه ورود تشیع به ایران بوده و در طول دفاع مقدس، مجمع رزمندگان اسلام و پایتخت دفاع مقدس بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، در پایان تصریح کرد: خوزستانی که هشت سال دفاع مقدس را با موفقیت پشت سر گذاشت و بمباران‌های پی‌درپی آن را از پای درنیاورد و مردمش با صبوری هرچه بیشتر در مقابل همه سختی‌ها و مشکلات ایستادگی کردند، امروز این سؤال را پیش روی مسئولین گذاشته‌اند که «چرا در زمان صلح و زمانی که همه‌چیز در جای خودش قرار دارد، مدیریت کلان استان و کشور باید مقابل برخی از مشکلات داخلی تسلیم و منفعل شود!؟» البته مردم استان منتظر پاسخ فوری دولت‌مردان هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha