جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دعای عرفه در معراج شهدای اهواز

حوزه/مراسم «شبی با شهدا» با روایتگری حاج حسین یکتا و مناجات خوانی حجت‌الاسلام شحیطاط، در معراج شهدای اهواز، برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا پشم فروش، رئیس موسسه طلیعه‌داران ظهور اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «شبی با شهدا» در معراج شهدای اهواز، اظهار داشت: این مراسم به مناسبت ایام فاطمیه و برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و پاسداشت مقام شامخ شهیدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت استمرار برنامه‌های فرهنگی در سطح اهواز، گفت: با توجه به اینکه جبهه دشمن هیچ‌گاه از پای نمی‌نشیند و همواره و از هر راهی تلاش می‌کند تا جوانان را به دام گناه و فساد بکشاند، لازم است در جبهه مقابل نیز برای واکسینه کردن مردم به‌ویژه جوانان عزیزمان، برنامه‌هایی معنوی برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام پشم فروش، معراج شهدا را مأمن و مأوایی برای جوانان انقلابی اهواز دانست و تصریح کرد: معراج شهدا همواره پناهگاه جوانانی است که از دام شیطان گریخته و به دامان شهدا و اهل‌بیت(ع) پناه آورده‌اند؛ به همین دلیل هر چند مدت یک‌بار، برنامه‌ای در این مکان مقدس که متبرک به روح و جسم شهداست، برگزار می‌کنیم.

رئیس موسسه طلیعه‌داران ظهور اهواز، با بیان اینکه کادر برگزاری این مراسم معنوی را جمعی از طلاب حوزه علمیه اهواز بر عهده دارند، گفت: إن‌شاءالله پنج‌شنبه شب ساعت ۲۰.۳۰ مراسم «شبی با شهدا» با روایتگری حاج حسین یکتا و مناجات خوانی حجت‌الاسلام شحیطاط برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha