جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بانوان

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بوئین زهرا گفت: امروز نباید در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان غفلت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم آقازاده در جلسه مدیران ،اساتید و مسئولین امور فرهنگی مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اهمیت فرهنگ اظهار داشت: با توجه به رصد دقیق رهبری از حرکات دشمن در عرصه فرهنگ باید برنامه ریزی در این عرصه با  محوریت بیانات مقام معظم رهبری انجام گیرد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) با اشاره به بخشی از منویات رهبری خاطرنشان کرد: از آنجایی که جمهوری اسلامی ضد استکبار است، لذا دشمن می خواهد از هر طریقی چون ماهواره ها و سایت های مختلف به کشور نفوذ نماید که در این مسیر  ایمان اسلامی جوانان را نشانه گرفته اند و ما باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی افزود: متاسفانه امروزه شاهد هجمه فرهنگی در قالب جنگ‌نرم در کشورمان هستیم که جوانان و نوجوانان در تیررس دشمنان انقلاب قرار دارند که لازم است با آگاهی دهی این قشر از جامعه را از نقشه‌های شوم دشمنان آگاه کنیم.

آقازاده با اشاره به برخی از راهکارهای این عرصه تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی که بر گرفته از سیره زندگی پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار(ع) است باید در جامعه ترویج داده شود که حوزه‌های علمیه به عنوان سنگرداران جنگ ‌نرم در این عرصه نقش مهمی بر عهده دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha