جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانوان

حوزه / استاد حوزه علمیه خواهران گفت: حضرت زهرا (س) جلوه ای کامل از تمام کمالاتی است که یک زن در طول حیات خود ممکن است به بخشی از آنها نائل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم محمدی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران زینبیه شهرستان آبیک به موضوع زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت و اظهار داشت:  ابعاد شخصيت والای  حضرت زهرا (س) بسيار گسترده و وسيع است كه تنها در سايه تامل و ژرف اندیشی می توان می توان به سیره آن حضرت پی برد.

استاد حوزه علمیه خواهران خاطرنشان کرد: مطالعه و تحقيق پيرامون محورهای معنوی ، علم و دانش و مبارزات سیاسی و اجتماعی  آن حضرت، شيفتگان آن حضرت را در رسيدن به مقصود یاری می دهد.

وی با بیان این که مكتب حضرت فاطمه (س) به دخترها و زنان می آموزد كه مسئوليت شناس و مسئوليت پذير باشند، ابراز داشت: حضرت جلوه ای کامل از تمام کمالاتی است که یک زن در طول حیات خود ممکن است به بخشی از آنها نائل شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از محورهای اساسی که حضرت زهرا(س)بدان توجه و تأکید داشتند، بُعد پرستش و گرایش فرزندان به انجام تکلیف عبادی و الهی بود که باید الگوی بانوان امروز قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha